پشتیبانی آنلاین: 6264-789-0917 پشتیبانی تلفنی: 91012676-071
وزن
وزن پستی 500
حجم ۱۰۰ میلی لیتر
رایحه
نوع رایحه
مناسب برای آقایان و بانوان
حاوی اسید های چرب امگا ۶ ، مواد آنتی اکسیدان ، ویتامین E
ویتامین
مخصوص انواع مو
عصاره
نوع عصاره
تعداد در بسته
سایز
نوع
نوع محفظه بطری اسپری دار
توضیحات

یکی از فاکتوهای مهم در داشتن ظاهری زیبا و جذاب موهایی سالم و درخشان می باشد . سرم ها برای محافظت از مو تولید شده اند و وظیفه آن ها ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو ها می باشد و باعث افزایش رشد مو و جلوگیری از مو خوره می گردد . استفاده از این محصول برای حفاظت از موها توصیه می گردد .

این سرم سبک است و روی موها حالت چرب ایجاد نمی کند . این محصول براحتی بر روی موها پخش می شود و حالت چسبندگی ، سنگینی یا سفیدک و یا هر گونه باقی مانده ناخوشایند برجا نمی گذارد . این سرم برای ترمیم موهای آسیب دیده ناشی از استفاده مکرر از مواد شیمیایی و حرارت مناسب می باشد . 

سایر قابلیت ها
برند سینره
ویژگی ها افزايش درخشندگی ، شفافيت و نرمی موها
دارای ساختار سبک با جذب سریع بدون ایجاد حس سنگینی روی موها
حالت دهنده و نرم كننده مو با جذب سريع بدون ايجاد سنگينی و چربی روی موها
محافظت کامل از ارهای مو
بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری
بدون ایجاد سفیدک و چسبندگی روی مو
ترمیم کننده موهای آسیب دیده ناشی از دکلره ، فر ، سشوار و اتو مو
نوع
نوع ویتامین
وزن بسته بندی
جنسیت مصرف
محل مصرف
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده دانش بنیان طبیعت زنده
شرکت وارد کننده
تحت لیسانس
سایت شرکت سازنده cinere.ir
گروه محصول
روش مصرف پس از شستشوی موها ، مقداری از آب موهای خود را بگیرید و مقداری از سرم را روی ساقه موهای خود بمالید . استفاده از این محصول بر روی موهای خشک موردی ندارد .
شرایط نگهداری در جای خشک ، خنک و در دمای کمتر از ۲۵ درجه نگهداری شود .
دور از دسترس کودکان نگهداری شود .
مکانیسم اثر این محصول حاوی روغن آرگان طبیعی است . روغن آرگان دارای مقادیر زیاد امگا 6 و ویتامین E است. ویتامین E طبیعی موجود در روغن آرگان موها را از اثر اشعه UV نور خورشید و رادیکال های آزاد حفظ می کند . اسید چرب امگا 6 یا ویتامین F یک نرم کننده قوی و طبیعی است و موهای زبر و شکننده را نرم می کند. ویتامین F و آنتی اکسیدان های روغن آرگان مانند یک لایه محافظ روی ساقه مو می نشیند و مو را از آسیب های محیطی مثل تابش نور خورشید گرد و غبار محافظت می کنند. ویتامین F رشد و نمو موها را افزایش داده و موهای ضعیف و آسیب دیده را مستحکم می نماید. ویتامین F یک مرطوب کننده قوی با اثر طولانی است بنابراین روغن آرگان باعث حفظ رطوبت در ساقه مو شده و خشکی و زبری مو را از میان می برد و باعث جلوگیری از ایجاد مو خوره می شود.
هشدار مصرف
ترکیبات آرگان (آرگانیا اسپینوزا) ، روغن آرگان (کرنل اویل) ، پلی دیسن هیدرولیز شده ، دایمتیکونول ، فنیل تری متیکون ، پلی ایزوبوتن هیدروژنه شده ، سیکلوپنتاسیلوکسان ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
slug cinere-anti-freeze-serum-100ml
subtitle Cinere Anti Freeze Serum 100ml
برند انگلیسی Cinere
کد dd2100271473
کد 1
کد 2