پشتیبانی آنلاین: 6264-789-0917 پشتیبانی تلفنی: 91012676-071
وزن 400 گرم
وزن پستی 800
حجم
رایحه
نوع رایحه
مناسب برای نوزادان از 6 ماهگی به بعد ، بیماران سلیاکی
حاوی
ویتامین
مخصوص
عصاره
نوع عصاره
تعداد در بسته
سایز
نوع محفظه قوطی فلزی
توضیحات

در بعضی از مواقع استفاده از شیر مادر میسر نیست و بهتر است از شیر خشک برای نوزاد استفاده کرد. شیر خشک از شیر پاستوریزه و سالم خشک شده تهیه می شود و بر روی آن تغییرات مفیدی می دهند تا مانند شیر مادر شود . این محصول فاقد گلوتن است که برای بیماران سلیاکی نیز بسیار مفید می باشد .

تروویتال 2 از شیر تازه گاو و فرمولاسیون آن بر اساس ترکیبات شیر مادر تهیه شده است . تروویتال 2 شامل همه مواد مغذی ضروری جهت تأمین نیازهای شیرخوار شامل انرژی ، انواع پروتئین و کربوهیدرات ، اسیدهای چرب ضروری ، مواد معدنی ، ویتامین ها و دیگر ترکیبات می باشد. در فرمولاسیون تروویتال 2 علاوه بر لاکتوز از مالتودکسترین (کربوهیدرات) نیز استفاده شده است. با توجه به تغییر نیازهای تغذیه ای کودک ، در تروویتال 2 در مقایسه با تروویتال 1 ، مقدار پروتئین بیشتر و چربی کمتر است. همچنین در تروویتال 2 نسبت به تروویتال 1 ، مقادیر اکثر مواد معدنی بیشتر و مقدار اکثر ویتامین ها کمتر است.
این محصول براساس استانداردها و توصیه نامه های علمی از قبیل ESPGHAN و EU Directive و CODEX ALIMENTARIUS تهیه شده و این استانداردها را در مقادیر بهینه پوشش می دهد.
برند تروویتال
ویژگی ها

فاقد گلوتن و ساکاروز و غنی شده با آهن

افزایش قدرت یادگیری

افزایش حافظه کوتاه مدت و بلند مدت

تکامل سیستم عصبی

تکامل سیستم مغزی و بینایی

نوع
نوع ویتامین
وزن بسته بندی
جنسیت مصرف
محل مصرف
کشور سازنده ایران (مواد اولیه از کشور هلند)
شرکت سازنده نیکسان سلامت
شرکت وارد کننده
تحت لیسانس
سایت شرکت سازنده www.niksanpharma.com
گروه محصول
روش مصرف تمام ظروف (شیشه شیر خوری ، پستانک و سرپوش شیشه) که از قبل شسته شده را به مدت 10 دقیقه بجوشانید .
آب آشامیدنی تمیز را جوشانیده ، بگذارید تا ولرم شود (حدودا دمای 40 درجه سانتی گراد) و دو سوم مقدار لازم (به طور دقیق مطابق جدول تغذیه) از آب ولرم را در شیشه شیرخوری بریزید .
به تعداد لازم (به طور دقیق مطابق جدول تغذیه) با پیمانه داخل قوطی ، پودر تروویتال را اضافه کرده ، سپس در آن را ببندید و خوب تکان دهید تا کاملا حل شود ، بعد از ان یک سوم باقی مانده آب را در شیشه ریخته و دوباره تکان دهید .
پس از پایان تغذیه ، باقی مانده شیر را کاملا تخلیه نمایید . به نحوی که ته مانده در شیشه باقی نماند . سپس شیشه شیر ، سرپوش شیشه و پستانک را برای تغذیه نوبت بعد به دقت بشویید و در جای مناسب نگهداری نمایید .
شرایط نگهداری در محلی خشک و خنک نگهداری نمایید . (در یخچال نگهداری نشود)
دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود .
مکانیسم اثر AA و DHA : دو اسید چرب مهم بوده که در شیر مادر نیز یافت می شوند و در تکامل سیستم مغزی ، بینایی و ایمنی شیرخوار موثر می باشد .
پری بیوتیک ها : به رشد میکروارگانیسم های طبیعی و مفید روده ای مثل بیفیدوباکتر و لاکتوباسیل ها کمک می کنند .
نوکلئوتید ها : در شیر مادر و اجزای DNA و RNA سلول ها وجود دارند و در متابولیسم چربی ها و پروتئین ها ، انتقال انرژی در بدن و بهبود وضعیت روده پس از اسهال نقش مهمی دارند .
هشدار مصرف بعد از هر بار استفاده ، درب قوطی را به خوبی ببندید .
پس از باز کردن قوطی محتوای آن را حداکثر تا 30 روز استفاده نمایید .
ترکیبات وی پروتئین (بدون املاح معدنی) ، روغن های گیاهی ، شیر چربی گرفته شده ، لاکتوز ، املاح معدنی و انواع ویتامین ها ، پره بیوتیک ها ، اسید سیالیک ، کولین ، تورین ، اسید آراشیدونیک و اسید دوکوزاهگزانوئیک ، اینوزیتول ، نوکلئوتیدها ، آل -کارنیتین ، مالتو دکسترین
slug truevital-2-milk-powder-400-gr
subtitle Truevital 2 Milk Powder 400 gr
برند انگلیسی Truevital
کد
تاریخ مصرف
کد 1
کد 2