پشتیبانی آنلاین: 6264-789-0917 پشتیبانی تلفنی: 91012676-071
وزن 300 گرم
وزن پستی 800
حجم
رایحه
نوع رایحه
مناسب برای بانوان و آقایان
حاوی
ویتامین
مخصوص
عصاره
نوع عصاره
تعداد در بسته 1 عدد
سایز
طعم
نوع محفظه قوطی پلاستیکی
توضیحات

بهترین و موثر ترین روش برای عضله سازی بدن و قوی تر کردن آن این است که از حرکات ترکیبی استفاده کنید تا تمام ماهیچه های بدن خود را درگیر کنید ، در کنار ورزش باید از مکمل های رشد عضلات نیز استفاده کنید . 

مکمل کراتین باعث افزایش هر چه بیشتر قدرت عضله و هایپرتروفی (افزایش حجم سلول عضلانی) در بلند مدت می‌ شود . مصرف مکمل کراتین به ورزشکاران کمک می‌ کند که تکرار های بیشتری را با یک وزنه مشخص انجام دهند و در نهایت به شما کمک می کند که با وزنه های سنگین تری تمرین کنید ،  اعمال این اضافه بار بر عضلات در ترکیب با کار بیشتری که انجام می‌ شود به رشد عضلانی بیشتر منجر می‌ گردد .

برند کارن
ویژگی ها

جلوگیری کننده از تحلیل عضلات

دارای خواص آنتی اکسیدانی

افزایش کارایی و استقامت بدن

افزایش قدرت عضلات و تشدید عضله سازی

موثر در خون رسانی به قلب

موثر در تحریک هورمون رشد 

نوع
نوع ویتامین
وزن بسته بندی
جنسیت مصرف
محل مصرف
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده شرکت داروسازی و مکمل های غذایی حیاتی کارن
شرکت وارد کننده
تحت لیسانس
سایت شرکت سازنده www.karenpharma.com
گروه محصول
روش مصرف دوره بارگیری : به مدت ۵ تا ٧ روز است که روزانه ٢٠ تا ٢۵ گرم کراتین مصرف می شود  این مقدار را باید به ۴ تا ۵ وعده تقسیم کرد . یک وعده ناشتا ، یک وعده دو ساعت قبل از تمرین ، یک وعده نیم ساعت بعد از تمرین و یک وعده قبل از خواب ، در هر وعده ۵ گرم کراتین (یک قاشق مرباخوری سر پر) مصرف شود .
دوره نگهدارنده : یک قاشق مرباخوری سر پر (۵ گرم) یک تا دو بار در روز مصرف شود .
بهتر است سوپر کراتین را همراه با یک نوشیدنی کربوهیدراتی (مانند کربومس) یا آبمیوه غیر ترش مصرف نمود تا بیشترین میزان جذب را داشته باشد .
شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری شود .

دور از دسترس کودکان نگهداری شود .

مکانیسم اثر

آلفالیپوئیک اسید :

آلفاليپوئيک اسيد موجود در اين محصول نقش های متفاوتی در بدن ايفا می كند.

مهمترين اثر اين ماده اثر آنتی اكسيدانی آن است كه از سلولهای بدن در برابر آسيب راديكال های آزاد حفاظت می كند.

از ديگر اثرات اين ماده افزايش حساسيت سلولها به انسولين است.  به اين صورت كه مصرف گلوكز را در بافتهای مختلف بدن که مصرف گلوكز در آنها وابسته به ترشح انسولين است ، افزايش می دهد.

انسولين به عنوان مهمترين هورمون آنابولیک بدن ، موجب سهولت ورود گلوكز به سلولها به ويژه سلولهای عضلانی شده و در نتيجه باعث تسهيل توليد انرژی و تسريع در بازسازی ذخاير گليكوژنی و ديگر ذخاير انرژی در سلول می شود.

از اين رو سوپر كراتين گاهی به نام كراتين انسولين دار شناخته می شود ، زيرا با وجودي كه در تركيب خود هورمون انسولين ندارد ، توسط تركيبات ديگر سبب تحریک ترشح انسولين می شود .

آلفاليپوئیک اسيد به عنوان پيش ساز گلوتامين نيز در بدن كاربرد دارد كه در بهبود عملكرد سيستم ايمنی ، تامين انرژی سلولها و دفع برخی سموم (با كمک اسيدهای آمينه متيونين و تورين) نقش بسيار مهمی ايفا می كند.

آرژنین :

آرژنين موجود در اين محصول می تواند باعث تاخير در بروز خستگی ، ‌افزايش خونرسانی به عضلات و كمک به توليد كراتين در بدن شود . اين محصول به دليل دارا بودن گلوتامين سبب ارتقا سطح سلامت و ارتقا عملكرد سيستم ايمنی بدن می شود. همچنين تجزيه پروتئين را كاهش داده و از تحليل عضلات جلوگيری می كند.

تورین :

اسيد آمينه تورين به كار رفته در سوپر كراتين دارای خواص سم زدايی ، تنظيم فشار اسمزی ، تنظيم ميزان كلسيم خون و خواص آنتی اكسيدانی است . تورين استرس اكسيداتيو را كاهش می دهد و با جذب راديكالهای آزاد مانع از آسيب به DNA می شود.

هشدار مصرف

مصرف این مکمل در افراد سالمند ، افراد زیر ١٨ سال ، زنان باردار و شیرده ، افراد مبتلا به بیماری های مزمن کلیوی ، افرادی که هرگونه داروی خاص مصرف می کنند ، باید طبق نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شود .

این محصول یک مکمل بوده و برای درمان ، پیشگیری و تشخیص بیماری نمی باشد .

ورزشكارانی كه در ابتداي دوره حجم گيری بوده و كم وزن هستند ،‌ می توانند از اين محصول همراه با یک مكمل حجم دهنده (فاقد گلوتامين) برای افزايش وزن و حجم عضلات استفاده كنند.

ترکیبات
slug karen-super-creatine-300-g
subtitle Karen Super Creatine 300 g
برند انگلیسی Karen
کد dd2100660068
تاریخ مصرف
کد 1 99954945
کد 2 2093