پشتیبانی آنلاین: 6264-789-0917 پشتیبانی تلفنی: 91012676-071
وزن
وزن پستی 250
حجم
رایحه
نوع رایحه
مناسب برای آقایان و بانوان ، نوجوانان
حاوی
ویتامین 1
مخصوص
عصاره
نوع عصاره
تعداد در بسته 20 عدد
سایز
طعم پرتقالی
نوع محفظه قوطی
توضیحات سرماخوردگی نوعی بیماری تنفسی است که با علائم آبریزش بینی ، عطسه ، سرفه و ... شروع شده و یکی از شایع ترین علائم آن گلو درد در دوره ی مریضی است ، این بیماری نیاز به استراحت کردن دارد و بهتر است در این دوره از یک رژیم غذایی مناسب و مکمل ها غافل نشویم . این محصول حاوی ویتامین C است که با خاصیت آنتی اکسیدانی بالایش در کاهش دوره ی بیماری سرما خوردگی بسیار موثر عمل می کند .
برند هانسال
ویژگی ها

موثر در پیشگیری و درمان آنفولانزا 

تقویت کننده سیستم ایمنی بدن 

موثر در تشکیل کلاژن در بافت استخوانی و غضروف

آنتی اکسیدان قوی و مقابله کننده با رادیکال های آزاد


نوع
نوع ویتامین C
وزن بسته بندی
جنسیت مصرف عمومی
محل مصرف
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امید پارسینا دماوند به سفارش شرکت طب سلامت کاسپین
شرکت وارد کننده
تحت لیسانس آلمان
سایت شرکت سازنده
گروه محصول
روش مصرف روزانه 1 عدد قرص را در یک لیوان آب (200 میلی لیتر) حل و مصرف نمایید .
شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود .

در دمای کمتر از ۳۰ درجه  سانتیگراد نگهداری شود .

دور از دسترس کودکان نگهداری شود .

مکانیسم اثر

نقش ویتامین C در حفظ سلامت :

ویتامین C بعنوان یک آنتی‌ اکسیدان مهم :

ویتامین C یکی از مهمترین آنتی‌ اکسیدان‌های موجود در طبیعت می‌ باشد . آنتی‌ اکسیدا‌ن‌ ها موادی هستند که مانع از رسیدن آسیب ناشی از رادیکال‌ های آزاد به بدن می‌ شوند . تولید رادیکال‌ های آزاد با گذشت زمان از دلایل اصلی بروز فرایند پیری بوده و می‌ تواند موجب ایجاد بیماری‌ های متعدد مانند سرطان ، بیماری‌ های قلبی و نیز بیماری‌ های التهابی چون آرتریت گردد . آنتی‌ اکسیدان‌ ها همچنین در کاهش آسیب حاصل از مواد شیمیایی سمی و آلاینده مانند دود سیگار نیز تأثیر مثبتی دارند.

تقویت سیستم ایمنی بدن :

ویتامین C نقش مهمی در مقابله با عوامل خارجی و تقویت سیستم ایمنی دارد . این ویتامین باعث تحریک فعالیت آنتی‌ بادی‌ ها و سلول‌ های سیستم ایمنی مانند فاگوسیت‌ ها و نوتروفیل‌ ها می‌ شود. همچنین ویتامین C از سیستم قلبی عروقی در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌ های آزاد محافظت می‌ کند. تأثیر ویتامین C در بهبود عملکرد سیستم ایمنی می‌ تواند بدن را در مقابل سرما خوردگی مقاوم سازد.

کلاژن سازی :

ویتامین C در تشکیل کلاژن موجود در استخوان‌ ها ، غضروف ، عضله و رگ‌ های خونی اهمیت دارد . کلاژن یک ماده پروتئینی می‌ باشد که سلول‌ ها را در کنار هم نگه می‌ دارد و اختلال در سنتز کلاژن می‌ تواند موجب تأخیر در بهبود زخم‌ ها گردد .

حفظ سلامت پوست :

یکی از مهمترین ترکیبات موجود در داروهای مؤثر در سلامت پوست ، ویتامین C می‌ باشد . این ویتامین موجب مرطوب نمودن پوست و تحریک رشد کلاژن در آن گردد . همچنین به پوست لطافت بخشیده و در از بین‌ بردن چین و چروک آن نیز مؤثر است . همانگونه که می‌ دانیم ، کلاژن موجب استحکام پوست می‌ گردد . با افزایش سن ، بطور طبیعی سنتز کلاژن در پوست کاهش یافته و موجب ظاهر شدن چین و چروک می‌ گردد ، لذا تحریک تولید کلاژن توسط ویتامین C این فرآیند را تا حدودی کند می‌ کند .

حفظ سلامت استخوان‌ ها :

ویتامین C نقش مهمی در سنتز کلاژن دارد. کلاژن در بافت پیوندی غضروف و استخوان به وفور یافت می‌ شود و حدود ۳۰ درصد از استخوان را تشکیل داده و بعنوان نگهدارنده ساختار استخوان عمل می‌ کند و به آن انعطاف‌ پذیری می‌ بخشد . نقش دیگر این ویتامین در سلامت استخوان ، سنتز و بهبود عملکرد هورمون‌ های استروئیدی غده‌ی آدرنال است . این هورمون‌ ها بویژه به هنگام قاعدگی در زنان زمانی که تولید آن‌ ها در تخمدان کاهش یافته ، در سلامت استخوان تأثیر دارند.

سلامت عمومی بدن :

ویتامین C موجب سرعت بخشیدن در بهبود زخم‌ ها و محافظت از بدن در برابر استرس‌ های فیزیکی و ذهنی می‌ گردد . همچنین تا حدودی از بروز آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی سمی در محیط و غذا و آب ممانعت کرده و تأثیرات سمی دارو ها را نیز خنثی می‌ نمایند . همچنین ویتامین C باعث افزایش جذب آهن می‌ شود .

هشدار مصرف

این فرآورده یک مکمل غذایی می باشد و به منظور تشخیص ، پیشگیری و درمان استفاده نمی شود .

بیشتر از میزان توصیه شده مصرف نشود .

در دوران بارداری و شیردهی ، بهتر است قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند .

پس از هر بار مصرف ، درب محصول را محکم ببندید .

ترکیبات
slug hansal-vitamin-c-500
subtitle Hansal Vitamin C 500 Effervescent
برند انگلیسی Hansal
کد dd2167300061
تاریخ مصرف
کد 1
کد 2