پشتیبانی آنلاین: 6264-789-0917 پشتیبانی تلفنی: 91012676-071
وزن
وزن پستی 500
حجم
رایحه
نوع رایحه
مناسب برای آقایان و بانوان
حاوی
ویتامین 1
مخصوص
عصاره
نوع عصاره
تعداد در بسته 20 عدد
سایز
طعم پرتقالی
نوع محفظه قوطی پلاستیکی
توضیحات

سرما خوردگی بیماری ویروسی دستگاه تنفسی است و معمولا با آبریزش بینی ، گلو درد ، سرفه و ... همراه است اما در بعضی افراد علائم دیگری مانند آبریزش چشم و ... نیز وجود دارد ، این علائم برای فرد بسیار آزار دهنده هست . این بیماری معمولا به سرفه های متمادی ختم می شود . پس از هر بار رهایی از این بیماری سیستم ایمنی بدن بسیار ضعیف می شود پس باید در کنار وعده های غذایی ، مکمل های تقویتی نیز استفاده شود ، این مکمل در تقویت سیستم ایمنی و تسریع در روند بهبود این بیماری بسیار موثر عمل می کند .

برند یوروویتال
ویژگی ها

کلاژن سازی و رفع خستگی بعد از ورزش

افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن

موثر در بهبود سریع زخم

آنتی اکسیدان قوی و مقابله کننده با رادیکال های آزاد

نوع
نوع ویتامین C
وزن بسته بندی
جنسیت مصرف عمومی
محل مصرف
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کارخانه پرارین به سفارش حکیمان طب کار
شرکت وارد کننده
تحت لیسانس شرکت یورو او تی سی فارما آلمان
سایت شرکت سازنده www.hakimanteb.com
گروه محصول
روش مصرف روزانه ۱ عدد در آب حل کرده و بنوشید .
شرایط نگهداری

در جای خشک و خنک نگهداری شود .

در دمای کمتر از ۳۰ درجه  سانتیگراد نگهداری شود .

دور از دسترس کودکان نگهداری شود .

مکانیسم اثر

نقش ویتامین C در حفظ سلامت :

ویتامین C بعنوان یک آنتی‌ اکسیدان مهم :

ویتامین C یکی از مهمترین آنتی‌ اکسیدان‌های موجود در طبیعت می‌ باشد . آنتی‌ اکسیدا‌ن‌ ها موادی هستند که مانع از رسیدن آسیب ناشی از رادیکال‌ های آزاد به بدن می‌ شوند . تولید رادیکال‌ های آزاد با گذشت زمان از دلایل اصلی بروز فرایند پیری بوده و می‌ تواند موجب ایجاد بیماری‌ های متعدد مانند سرطان ، بیماری‌ های قلبی و نیز بیماری‌ های التهابی چون آرتریت گردد . آنتی‌ اکسیدان‌ ها همچنین در کاهش آسیب حاصل از مواد شیمیایی سمی و آلاینده مانند دود سیگار نیز تأثیر مثبتی دارند.

تقویت سیستم ایمنی بدن :

ویتامین C نقش مهمی در مقابله با عوامل خارجی و تقویت سیستم ایمنی دارد . این ویتامین باعث تحریک فعالیت آنتی‌ بادی‌ ها و سلول‌ های سیستم ایمنی مانند فاگوسیت‌ ها و نوتروفیل‌ ها می‌ شود. همچنین ویتامین C از سیستم قلبی عروقی در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌ های آزاد محافظت می‌ کند. تأثیر ویتامین C در بهبود عملکرد سیستم ایمنی می‌ تواند بدن را در مقابل سرما خوردگی مقاوم سازد.

کلاژن سازی :

ویتامین C در تشکیل کلاژن موجود در استخوان‌ ها ، غضروف ، عضله و رگ‌ های خونی اهمیت دارد . کلاژن یک ماده پروتئینی می‌ باشد که سلول‌ ها را در کنار هم نگه می‌ دارد و اختلال در سنتز کلاژن می‌ تواند موجب تأخیر در بهبود زخم‌ ها گردد .

حفظ سلامت پوست :

یکی از مهمترین ترکیبات موجود در داروهای مؤثر در سلامت پوست ، ویتامین C می‌ باشد . این ویتامین موجب مرطوب نمودن پوست و تحریک رشد کلاژن در آن گردد . همچنین به پوست لطافت بخشیده و در از بین‌ بردن چین و چروک آن نیز مؤثر است . همانگونه که می‌ دانیم ، کلاژن موجب استحکام پوست می‌ گردد . با افزایش سن ، بطور طبیعی سنتز کلاژن در پوست کاهش یافته و موجب ظاهر شدن چین و چروک می‌ گردد ، لذا تحریک تولید کلاژن توسط ویتامین C این فرآیند را تا حدودی کند می‌ کند .

حفظ سلامت استخوان‌ ها :

ویتامین C نقش مهمی در سنتز کلاژن دارد. کلاژن در بافت پیوندی غضروف و استخوان به وفور یافت می‌ شود و حدود ۳۰ درصد از استخوان را تشکیل داده و بعنوان نگهدارنده ساختار استخوان عمل می‌ کند و به آن انعطاف‌ پذیری می‌ بخشد . نقش دیگر این ویتامین در سلامت استخوان ، سنتز و بهبود عملکرد هورمون‌ های استروئیدی غده‌ی آدرنال است . این هورمون‌ ها بویژه به هنگام قاعدگی در زنان زمانی که تولید آن‌ ها در تخمدان کاهش یافته ، در سلامت استخوان تأثیر دارند.

سلامت عمومی بدن :

ویتامین C موجب سرعت بخشیدن در بهبود زخم‌ ها و محافظت از بدن در برابر استرس‌ های فیزیکی و ذهنی می‌ گردد . همچنین تا حدودی از بروز آسیب‌ های ناشی از مواد شیمیایی سمی در محیط و غذا و آب ممانعت کرده و تأثیرات سمی دارو ها را نیز خنثی می‌ نمایند . همچنین ویتامین C باعث افزایش جذب آهن می‌ شود .

هشدار مصرف

این مکمل به منظور تشخیص ، پیشگیری و درمان استفاده نمی شود .

بیشتر از میزان توصیه شده مصرف نشود .

در دوران بارداری و شیردهی بهتراست قبل از مصرف با زشک خود مشورت نمایید .

پس از هر بار مصرف ، درب محصول را محکم ببندید .

ترکیبات
slug eurho-vital-vitamin-c-1000-mg-effervescent-tablets
subtitle EuRho Vital Vitamin C 1000 mg Effervescent Tablets
برند انگلیسی eurho-vital
کد dd2100670151
تاریخ مصرف
کد 1
کد 2